Chestionar pacienti

Chestionar pacienti

Nota informativa

Actualizare: 31.12.2017

In perioada 01.07.2017 – 31.12.2017 din analiza chestionarelor de satisfactie a 1230 de pacienti a reiesit un grad de satisfactie de 97%.

Pentru a îmbunătăti în permanentă calitatea serviciilor acordate pacientilor nostri, vă rugăm să aveti amabilitatea de a răspunde la întrebările acestui chestionar (prin umplerea cercului corespunzător raspunsului d-voastră). Chestionarul nu contine informatii confidentiale despre persoana d-voastră si nu va fi semnat. Vă asigurăm că răspunsurile vor fi confidentiale si vor fi folosite doar pentru a îmbunătăti calitatea actului medical si relatia cadru medical – pacient. După completare, vă rugăm să introduceti chestionarul în recipientul de colectare a acestuia aflat in holul de intrare al clinicii. Pentru pacientii minori sau pacientii fara discernamant, chestionarul va fi completat de catre insotitor sau apartinător.

Numele*

Adresa de email*

Data completarii

Ati ales spitalul nostru:
la recomandarea unei cunostinteprin documentare proprie pe internet
și ați fost tratat de dr. ?

Vârsta: ani;
Sex:MF;
Domiciliul:din orasdin afara orasuluidin afara judetului;

1. Aveti cunostintă despre drepturile si obligatiile d-voastră ca pacient ?
NuPrea putinDa

2. Considerati că aceste drepturi v-au fost respectate de personalul clinicii pe timpul internarii ?
NuPrea putinDa

3. Apreciati în mod pozitiv amabilitatea si disponibilitatea personalului medical pe timpul spitalizarii ?
NuPrea putinDa

4. Informatiile primite de la medici v-au ajutat în ameliorarea stării d-voastre de sănătate ?
NuPrea putinDa

5. Apreciati în mod pozitiv calitatea îngrijirilor de sănătate asigurate de către asistentele medicale ?
NuPrea putinDa

6. Ati fost instruit/ă asupra modului de administrare a medicatiei ?
NuPrea putinDa

7. Medicamentele administrate v-au fost asigurate de spital ?
NuPrea putinDa

8. Administrarea medicamentelor pe cale orală s-a făcut sub supravegherea asistentei medicale ?
NuPrea putinDa

9. Ati fost multumit/ă de îngrijirile acordate pe timpul zilei, a noptii sau a weekend – ului ?
NuPrea putinDa

10. După internare, în sectie ati fost însotit/ă de personal sanitar ?
NuPrea putinDa

11. La efectuarea investigatiilor medicale ati fost însotit/ă de personal sanitar ?
NuPrea putinDa

12. Sunteti multumit/ă de conditiile de cazare care v-au fost puse la dispozitie ?
NuPrea putinDa

13. Sunteti multumit/ă de calitatea hranei de care ati beneficiat și modul de distribuire a acesteia ?
NuPrea putinDa

14. Curătenia salonului si a spatiilor aferente acestuia a fost corespunzătoare ?
NuPrea putinDa

15. Sunteti multumit/ă de starea lenjeriei de pat ?
NuPrea putinDa

16. Considerati ca pretul platit pentru serviciile asigurate de clinica este corespunzator asteptarilor d-voastra ?
NuPrea putinDa

17. Ati opta tot pentru clinica noastra dacă ar fi cazul să vă mai tratati afectiuni medicale similare?
NuProbabil că daDa

18. Sunteti multumit de rezultatele investigatiilor paraclinice:
sunteti nemultumit/ămultumit/ăfoarte multumit/ă

19. Sunteti multumit de informatiile referitoare la pregatirea preanalitica:
sunteti nemultumit/ămultumit/ăfoarte multumit/ă

20. Concluzia în legătură cu spitalizarea in clinica noastra este că:
sunteti nemultumit/ămultumit/ăfoarte multumit/ă

Copyright © 2018 Medical Analysis Constanta. Website Design by webdesignagency.ro